Przesunięcie międzymagazynowe znajdują się w module Zarządzanie dostawami > Zarządzanie przesunięciami MM. Po wybraniu opcji w oknie zostaną domyślnie wyświetlone wszystkie opublikowane przesunięcia z ostatnich 7 dni:

Rys. 3. Przesunięcia międzymagazynowe - strona główna
W oknie znajdują się następujące kolumny:
- Źródłowy punkt sprzedaży – apteka, z której wskazane towary zostaną przesunięte do wybranego punktu sprzedaży.
- Docelowy punkt sprzedaży – apteka, do której trafią towary w wyniku przesunięcia MM.
- Symbol dokumentu MM – numer dokumentu przesunięcia MM (symbol dokumentu zostaje nadany w momencie, gdy przesunięcie zyskuje status Dostarczanie).
- Data utworzenia OPH – data utworzenia zlecenia przesunięcia w KS-OmniPharm.
- Data wyst. MM – data wystawienia dokumentu MM w aptece źródłowej.
- Typ – sposób utworzenia przesunięcia:
- Centralne – przesunięcie utworzone z poziomu centrali,
- Apteczne – przesunięcie utworzone z poziomu apteki (przesunięcia utworzone w aptece trafią do KS-OmniPharm w momencie wysłania towarów i dokumentu przesunięcia do docelowego punktu sprzedaży, przesunięcie ma wówczas status Dostarczanie).
- Status – w kolumnie wyświetlane są ikony, informujące o etapie realizacji danego przesunięcia (po skierowaniu kursora na daną ikonę wyświetlony zostanie dodatkowy opis):
– przesunięcie zostało utworzone, lecz nieopublikowane (możliwość edycji).
-
– zlecenie przesunięcia zostało przesłane do źródłowego punktu sprzedaży i oczekuje na rezerwację towaru przez farmaceutę.
-
– towary zostały zarezerwowane w aptece źródłowej i oczekują na przygotowanie do przesunięcia.
– towary wskazane do przesunięcia wraz z dokumentem przesunięcia są dostarczane do docelowego punktu sprzedaży.
-
– towary zostały przyjęte na stan w docelowym punkcie sprzedaży.
-
– zlecenie przesunięcia zostało zmodyfikowane w źródłowym punkcie sprzedaży (np. zmieniono ilość do przesunięcia).
-
– zlecenie przesunięcia zostało odrzucone w źródłowym punkcie sprzedaży.
Dla przesunięć o statusie: Zlecone i Dostarczanie wyświetlany jest dodatkowo status komunikacji, informujący o tym czy komunikat dotarł do punktu sprzedaży:
– zlecenie przesunięcia zostało wysłane, źródłowy punkt sprzedaży oczekuje na odebranie dokumentu zlecenia przesunięcia MM (dla statusu Zlecone) lub docelowy punkt sprzedaży oczekuje na odebranie dokumentu przesunięcia zewnętrznego (dla statusu Dostarczanie).
-
– źródłowy punkt sprzedaży potwierdził odebranie zlecenia przesunięcia (dla statusu Zlecone) lub docelowy punkt sprzedaży potwierdził odebranie dokumentu przesunięcia zewnętrznego (dla statusu Dostarczanie).
-
– wystąpił błąd w trakcie przesyłania zlecenia przesunięcia (dla statusu Zlecone) lub podczas odebrania dokumentu przyjęcia zewnętrznego (dla statusu Dostarczanie).
-
– status pojawia się wówczas, gdy włączony jest harmonogram przesunięć (harmonogram można skonfigurować wybierając: Ustawienia > Parametry > po odznaczeniu pola wyboru „Wysyłaj natychmiast zlecenia do punktów sprzedaży”), zlecenie przesunięcia oczekuje na wysłanie zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Dla statusów komunikacji: Oczekujący i Błąd wyświetlany jest dodatkowo przycisk umożliwiający ponowne wysłanie zlecenia lub dokumentu MM do danej apteki. Przykładowo:

Rys. 4. Status komunikacji w punkcie sprzedaży
Akcje dostępne z poziomu okna:
- Nowe – utworzenie nowego przesunięcia MM.
- Edytuj – możliwość edycji przesunięcia (opcja dostępna dla przesunięć nieopublikowanych).
- Opublikuj – wysłanie zlecenia przesunięcia do apteki źródłowej i docelowej.
- Ustawienia – możliwość konfiguracji siatki przesunięć międzymagazynowych. Z tego poziomu użytkownik może definiować apteki źródłowe i docelowe oraz zmieniać opcje sieci dla przesunięć MM (np. określać minimum logistyczne, minimalną liczbę dni ważności towaru).
- Raport – możliwość wyświetlenia raportu przesunięć MM dla dowolnie wybranego okresu. W raporcie uwzględnione są m.in. sumy wartości przesunięć dla sieci od początku bieżącego roku.
Dodatkowe informacje usprawniające pracę z przesunięciami: