Realizacja zamówień służy do podglądu projektów zamówień pakietowych (otwartych) wysłanych do aptek (zamówienie otwarte można edytować z poziomu apteki oraz przekazać do dalszej realizacji). Podgląd listy zamówień jest dostępny z poziomu modułu Zarządzanie dostawami > Realizacja zamówień. Przykładowe okno:
Rys. 1. Realizacja zamówień
Ilość wyświetlonych pozycji jest domyślnie ograniczona do zamówień z ostatnich 30 dni, a pozycje wyświetlane na liście sortowane są według daty wystawienia. Ustawienia filtra można zmienić, aby wyświetlić np. realizacje z ostatniego kwartału. W tym celu należy wybrać przycisk Pokaż filtry i ustawić filtr zgodnie z potrzebami. Oprócz wybranego okresu czasu można filtrować również według statusów, poszczególnych kolumn lub aptek oraz dostawców powiązanych z danym zamówieniem, np.:
Rys. 2. Opcje filtrowania
Aktualnie uwzględniany okres analizy jest stale widoczny w górnej części okna (niebieski pasek). Każdą realizację zamówienia można rozwinąć do poziomu szczegółów za pomocą przycisku :
Rys. 3. Szczegóły zamówienia
Szczegóły zamówienia można również sprawdzić klikając w menu podręczne przy danej pozycji, a następnie wybierając Podgląd. Przykładowe okno z informacjami o zamówieniu:
Rys. 4. Podgląd szczegółów zamówienia
Rys. 5. Informacje o zamówieniu
Znajdują się tu wszystkie podstawowe informacje dotyczące konkretnego zamówienia. Dodatkowo, klikając na wybrany towar (lista w dolnej części okna), wyświetlone zostaną dodatkowe informacje dotyczące danego towaru podzielone na trzy zakładki:
Rys. 6. Sprzedaż towaru w wybranym okresie
Rys. 7. Informacja czy towar znajduje się w ofertach dostawców
Rys. 8. Dostępność towaru w aptekach należących do sieci