Listę reklamacji można przeszukiwać za pomocą opcji filtrowania dostępnych pod przyciskiem Pokaż filtry:
Rys. 1. Filtrowanie według statusów
Wystarczy kliknąć na dany status, aby według niego przefiltrować listę reklamacji (o aktywności filtra świadczy wyróżnienie ikony danego statusu szarym tłem). Przykładowo: aby wyświetlić reklamacje odrzucone w aptekach, należy wyświetlić opcje filtrowania, klikając Pokaż filtry, a następnie kliknąć na ikonę opisaną jako: Z błędnymi pozycjami. Po wykonaniu czynności ikona zostanie wyróżniona szarym tłem, a lista wyników w oknie automatycznie odświeżona (rys. 2). Podczas filtrowania należy zwrócić uwagę na uwzględniany zakres dat (domyślne ustawienie to ostatnie 30 dni).
Rys. 2. Odfiltrowanie pozycji odrzuconych po stronie apteki
Każdą pozycję na liście można rozwinąć do poziomu szczegółów oraz sprawdzić status realizacji reklamacji dla danego towaru na fakturze. Na ikonę statusu można skierować kursor, dzięki czemu wyświetlony zostanie dodatkowy opis, np.:
Rys. 3. Rozwinięcie reklamacji do poziomu szczegółów - przykłady
Rys. 4. Filtrowanie według kolumn
Przykładowo: aby wyświetlić reklamacje utworzone i wysłane do dostawców z poziomu aptek, należy wybrać przycisk Pokaż filtry, a następnie kliknąć w pole edycyjne wyświetlone pod nagłówkiem kolumny Typ i wskazać z rozwijanej listy opcję Apteczna. Po wykonaniu czynności lista wyników zostanie automatycznie odświeżona (Rys. 5).
Rys. 5. Ustawienie filtra "Apteczna" oraz lista wyników po zastosowaniu filtra
Rys. 6. Wybór okresu analizy
Ustawione opcje filtrowania można usunąć za pomocą przycisku Wyczyść filtry: (wyjątkiem jest filtr wskazujący uwzględniany zakres dat).