11.6.3. Ustawienia globalne

Parent Previous Next

Konfiguracja globalnych parametrów związanych z zamówieniami możliwa jest z poziomu Ustawień, dostępnych po wybraniu z poziomu głównego okna modułu ikony   > Ustawienia:


Rys. 1. Ustawienia


Ustawienia podzielone są na trzy zakładki:


Rys. 2. Opcje związane z generowaniem oraz wysyłką zamówień


1. Ustawienia ogólne – z tego poziomu można skonfigurować następujące opcje:


Rys. 3. Aktualizacja informacji o kontraktach dla towarów


Dodatkowo z poziomu zamówienia można podejrzeć lista kontraktów, w których występuje dany towar, wystarczy kliknąć w ikonę symbolizującą kontrakt, np.:


Rys. 4. Wyświetlenie szczegółów kontraktu


Aby wyświetlić szczegóły wybranego kontraktu, wystarczy kliknąć w jego nazwę lub status realizacji, np.:


Rys. 5. Lista kontraktów, w których występuje dany towar, możliwość podejrzenia szczegółów kontraktu


Przykładowy kontrakt:


Rys. 6. Przykładowy kontrakt



Rys. 7. Centralna karta dostawcy, zakładka "Inne", ikona informująca o pobieraniu warunków handlowych z karty lokalnej


2. W drugiej zakładce Dostawcy - reguły doboru znajdują się opcje, za pomocą których można skonfigurować ustawienia dotyczące zamawiania, pozwalające na przypisaniu dostawców do wybranych towarów, grup towarowych oraz wskazanie dostawców wykluczonych. Szczegóły w rozdziale Reguły doboru dostawców.


Rys. 8. Opcje umożliwiające sterowanie regułami doboru dostawców podczas zamawiania


3. W trzeciej zakładce znajdują się ustawienia dotyczące Zwrotów do dostawców (Zwroty) – w tym miejscu można edytować procent ceny, po którym nastąpi zwrot (zwroty zostaną wygenerowane dla towarów będących na stanie, których cena zakupu była wyższa o podany procent od aktualnej oferty z datą zakupu mieszczącą się w okienku zwrotów na karcie dostawcy).


Rys. 9. Ustawienia globalne dotyczące zwrotów