Wyniki analizy zgodności widoczne w module Kontrola realizacji zamówień można przeszukiwać według wybranych kryteriów. Filtry są dostępne w górnej części okna:

Rys. 1. Dostępne filtry
Dostępne filtry:
- Okres analizy – możliwość wskazania okresu, dla którego zostaną wyświetlone wyniki kontroli realizacji zamówień. Użytkownik może wybrać okres analizy z rozwijanej listy lub wskazać dowolny zakres dat. Dane prezentowane w module są aktualne na dzień wstecz. UWAGA! Z poziomu modułu Kontrola realizacji zamówień widoczne są wyłącznie zamówienia utworzone po włączeniu usługi.
- Punkt odniesienia – możliwość określenia czy faktura zakupowa ma być porównywana z wartościami określonymi w zamówieniu (wartość domyślna, warunkiem wiarygodnej analizy jest podanie rzeczywistych cen zakupu w zamówieniu) czy do wartości potwierdzonych przez dostawcę (lista braków).
- Filtry towarów – możliwość zawężenia wyników do pozycji zawierających towary wskazanego rodzaju, producenta lub koncernu. Po ustawieniu filtrów zgodnie z potrzebami (przykład na rysunku poniżej) i wybraniu przycisku Filtruj lista wyników w oknie zostanie odświeżona. Jeżeli wyświetlona lista będzie pusta, oznacza to, że na podstawie aktualnie ustawionych parametrów filtrowania nie wyłoniono pozycji spełniających podane kryteria.

Rys. 1. Przykład skorzystania z filtra towarów
- Ikony w górnej części okna oznaczają statusy, według których można filtrować listę wyników (klikając w daną ikonę można włączyć/wyłączyć wybrany filtr). Szare podświetlenie wokół danej ikony oznacza, że filtr jest włączony. Dostępne statusy:
– wyświetlenie wszystkich niezgodności (w wybranym okresie analizy),
– wyświetlenie niezgodności, które jeszcze nie zostały rozpatrzone przez użytkownika (filtr domyślnie włączony),
– wyświetlenie niezgodności w trakcie realizacji (pozycje, dla których wygenerowano reklamacje, lecz nie zostały one jeszcze rozpatrzone i nie wystawiono korekty faktury lub wartość korekt z faktur nie została wyrównana z niezgodnością),
– wyświetlenie niezgodności, które już zostały rozpatrzone (ręcznie lub automatycznie poprzez wyrównanie korektą faktury),
– wyświetlenie niezgodności z nadwyżką ilościową,
– wyświetlenie niezgodności z deficytem ilościowym,
– wyświetlenie niezgodności, które zawierają niezgodności kwotowe między zamówieniem a danymi na fakturze zakupowej,
– wyświetlenie wszystkich zamówień utworzonych w zadanym okresie (dzięki zastosowaniu filtra można wyświetlić również takie zamówienia, dla których nie odnotowano niezgodności oraz nowo utworzone, które nie zostały jeszcze zrealizowane).