Zakładka Apteka w projekcie umożliwia zarządzającemu siecią podgląd listy wszystkich aptek zarządzanych centralnie w ramach sieci wraz z informacją o numerze licencji apteki, nazwy apteki, adresu apteki, daty przystąpienia danej apteki do zarządzania centralnego projektami, ilości projektów pharmind GRID, w których dana apteka uczestniczy oraz ilość projektów, do których dana apteka została zaproszona, natomiast nie jest w nich jeszcze aktywna. Dodatkowo, zarządzający siecią ma również możliwość sortowania wyświetlanych aptek po nazwie. W tym celu po lewej stronie należy wpisać nazwę apteki, którą zarządzający siecią chce wyszukać, a następnie wybrać opcję Szukaj.
Rys. 1. Zakładka "Apteka w projekcie"
Ponadto, zarządzający siecią ma możliwość zarządzania aktywnością konkretnej apteki w projektach pharmind GRID. W tym celu należy w kolumnie Zarządzaj projektami wybrać opcję Zarządzaj.
Rys. 2. Zarządzanie projektami pharmind GRID w ramach danej apteki sieciowej
Po wybraniu opcji Zarządzaj pojawi się lista wszystkich projektów, do których została zaproszona minimum jedna apteka będąca częścią sieci, natomiast opcja Przystąp dostępna jest w ograniczonym stopniu w zależności od tego, czy do wybranej przez zarządzającego siecią apteki zostało wysłane zaproszenie do określonego projektu przez Organizatora czy też nie. Z poziomu zakładki Apteka w projekcie zarządzający siecią może również zrezygnować z projektu wybraną apteką. Aby dokonać rezygnacji z projektu pojedynczą apteką, należy w kolumnie Akcja skorzystać z opcji Zrezygnuj. Rezygnacji z projektu można dokonać tylko i wyłącznie, gdy status apteki w projekcie jest Aktywny.
Listę projektów można przeszukiwać po nazwie – za pomocą pola Szukaj oraz filtrować listę według statusu sieci w projekcie. Filtry są dostępne w górnej części okna:
Rys. 3. Dostępne filtry