7.1. Stan zgłoszeń
Po wysłaniu zgłoszenia, np. dotyczącego dodania nowej apteki do sieci lub aktywacji nowej usługi, można sprawdzić jego status z poziomu okna Stan zgłoszeń. Opcja jest dostępna po wybraniu Administracja systemu > Zarządzanie aptekami i usługami w sieci > Stan zgłoszeń. W wyświetlonym oknie widoczne zostaną wysłane zgłoszenia, które można filtrować według wszystkich kolumn za pomocą przycisku Pokaż filtry:
Rys. 1. Stan zgłoszeń – okno główne
- Typ – rodzaj zgłoszenia: dodawanie, usuwanie punktu sprzedaży, aktywacja usług, dezaktywacja usług,
- Data zgłoszenia – data zgłoszenia,
- Id punktu sprzedaży – Id punktu sprzedaży,
- Nazwa punktu sprzedaży – nazwa punktu sprzedaży,
- Status – status zgłoszenia: nowe, wykonane, odrzucone,
- Odpowiedź na zgłoszenie – odpowiedź udzielona na zgłoszenie,
- Zgłaszający – użytkownik, który wysłał zgłoszenie,
- Oświadczenie – w kolumnie można sprawdzić czy do zgłoszenia zostało dołączone oświadczenie Reprezentanta apteki.
Wybrane zgłoszenie można wyeksportować do pliku CSV za pomocą przycisku Eksport.