Po wysłaniu zgłoszenia, np. dotyczącego dodania nowej apteki do sieci lub aktywacji nowej usługi, można sprawdzić jego status z poziomu okna Stan zgłoszeń. Opcja jest dostępna po wybraniu Administracja systemu > Zarządzanie aptekami i usługami w sieci > Stan zgłoszeń. W wyświetlonym oknie widoczne zostaną wysłane zgłoszenia, które można filtrować według wszystkich kolumn za pomocą przycisku Pokaż filtry:


Rys. 1. Stan zgłoszeń – okno główne



  • Typ rodzaj zgłoszenia: dodawanie, usuwanie punktu sprzedaży, aktywacja usług, dezaktywacja usług,
  • Data zgłoszenia – data zgłoszenia,
  • Id punktu sprzedaży – Id punktu sprzedaży, 
  • Nazwa punktu sprzedaży – nazwa punktu sprzedaży,
  • Status – status zgłoszenia: nowe, wykonane, odrzucone,
  • Odpowiedź na zgłoszenie – odpowiedź udzielona na zgłoszenie,
  • Zgłaszający – użytkownik, który wysłał zgłoszenie,
  • Oświadczenie – w kolumnie można sprawdzić czy do zgłoszenia zostało dołączone oświadczenie Reprezentanta apteki. 


Wybrane zgłoszenie można wyeksportować do pliku CSV za pomocą przycisku Eksport