8. Zamówienia centralne

Parent Previous Next

Funkcjonalność Zamówienia centralne służy do podglądu zamówień wysłanych do aptek w formie zamówienia zamkniętego, czyli zablokowanego do edycji po stronie apteki. Aby wysłać zamówienie zamknięte, wcześniej należy przekazać je do dostawcy (pobrać plik z zamówieniem: opcja Wyślij do dostawcy). Lista zamówień centralnych jest widoczna z poziomu modułu Zarządzanie dostawami >Zamówienia centralne:


Rys. 1. Zamówienia centralne


W oknie domyślnie wyświetlane są zamówienia z ostatnich 30 dni (ustawienia filtra można zmienić za pomocą przycisku Pokaż filtry) w kolejności od daty wystawienia.


Rys. 2. Opcje filtrowania


Oprócz możliwości filtrowania według wybranego zakresu czasu, listę zamówień można przeszukiwać według statusów, punktów sprzedaży oraz dostawców, do których wysłano dane zamówienie. Użytkownik może również dostosować widok okna do własnych potrzeb, poprzez ukrycie kolumn, na których nie chce aktualnie pracować. W tym celu wystarczy kliknąć w ikonę i odznaczyć/zaznaczyć pole wyboru przy wybranej kolumnie.


Rys. 3. Możliwość wskazania kolumn, które mają być wyświetlane


Zamówienia podzielone są na kolumny:


Dostępne akcje z poziomu okna:


Każdą pozycję na liście można rozwinąć za pomocą przycisku , aby sprawdzić jakie pozycje znajdują się w zamówieniu oraz jaka jest ilość zamawiana:


Rys. 4. Szczegóły wybranego zamówienia