12. Kontrola realizacji zamówień

Parent Previous Next

Bardzo ważnym aspektem sprawnie funkcjonującej apteki jest zapewnienie towaru pacjentom. Niejednokrotnie zdarza się, że realizacja zamówienia przez dostawcę jest niekompletna lub nie jest zgodna ze złożonym zamówieniem. Dzięki Kontroli realizacji zamówień zarządzający siecią może na bieżąco weryfikować stopień realizacji, ze szczególnym uwzględnieniem tych zamówień, dla których wyłoniono niezgodności (kwotowe lub ilościowe). Dla takich pozycji można podjąć dodatkowe działania, np. zgłosić reklamację bezpośrednio z poziomu modułu lub skontaktować się z apteką lub dostawcą (każdą pozycje w zestawieniu można wyeksportować do pliku CSV a następnie przesłać np. jako załącznik wiadomości e-mail). Aby przetestować działanie Kontroli realizacji zamówień, należy wcześniej zapoznać się z wymaganiami (Wymagania).


Rys. 1. Kontrola realizacji zamówień


W rozdziale Kontrola realizacji zamówień znajdziemy: