2.2.2. Dodatkowe informacje

Parent Previous Next

W rozdziale przedstawione są dodatkowe informacje, mogące stanowić istotne wsparcie podczas pracy z grupami towarów.


Dodatkowe informacje



Utworzone grupy towarowe można wykorzystywać np. podczas definiowania akcji biznesowych (możliwość szybkiego wskazania grupy towarów, z udziałem których ma zostać utworzona np. sugestia sprzedaży, rys. 1) czy w celu weryfikacji wyników przedsiębiorstwa z uwzględnieniem konkretnej grupy produktów (możliwość szybkiego odfiltrowania wyników konkretnej grupy asortymentowej, rys. 2).


Rys. 1. Przykład wykorzystania grup towarowych podczas definiowania akcji biznesowej


Rys. 2. Przykład wykorzystania grup towarowych podczas weryfikacji wyników przedsiębiorstwa z poziomu KPI, możliwość odfiltrowania danych dotyczących określonej grupy towarów (Kluczowe Wskaźniki Efektywności)


Przyciski umożliwiające dodawanie oraz usuwanie towarów w obrębie grupy:


Rys. 3. Dodanie wybranych (zaznaczonych) towarów do grupy



Rys. 4. Usunięcie wybranych (zaznaczonych) towarów



Rys. 5. Przykładowy plik CSV


Rys. 6. Wskazanie pliku CSV



Rys. 7. Zweryfikowanie statusu publikacji w poszczególnych punktach sprzedaży


Wyświetlona zostanie lista aptek, na której należy zwrócić uwagę na kolumnę Status. Jeżeli status komunikacji jest błędny lub oczekujący przy danym punkcie sprzedaży (opis statusu jest widoczny po skierowaniu kursora na ikonę), to można ponownie wysłać daną grupę do wskazanej apteki. W tym celu należy wybrać menu podręczne i kliknąć Wyślij ponownie (rys. poniżej). Po wykonaniu czynności należy odświeżyć stronę.


Rys. 8. Próba ponownego wysłania grupy asortymentowej do apteki



Rys. 9. Przegląd grup, do których należy dany towar