5. Kluczowe wskaźniki efektywności - KPI Basic, KPI Premium

Parent Previous Next

KPI (Key Performance Indicators), kluczowe wskaźniki efektywności to innowacyjne narzędzie służące do analizy skuteczności działań w aptekach, udostępnione w ramach "Usługi podstawowej" (usługa obejmuje funkcjonalności dostępne dla każdego użytkownika systemu KS-OmniPharm, zakres świadczenia usług został wyszczególniony w regulaminie). Rozwiązanie wspiera zarządzającego siecią aptek w uzyskaniu informacji o funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Dzięki wskaźnikom można błyskawicznie dostrzec obszary, które nie przynoszą oczekiwanych rezultatów oraz odpowiednio zareagować – co ma bezpośrednie przełożenie na rozwój i zysk. Dodatkowo użytkownik ma możliwość weryfikacji danych poprzez zastosowanie zintegrowanej ze wskaźnikami kategoryzacji GRUPEX (np. na poziomie towaru, producenta). Raporty KPI można przeglądać nie tylko za pomocą komputera, ale również telefonu oraz tabletu (Pomoce informacje).

UWAGA! Przed przystąpieniem do pracy ze wskaźnikami KPI przeczytaj rozdział Ważne informacje. Zachęcamy również do zapoznania się z filmem instruktażowym, który obrazuje pracę ze wskaźnikami efektywności KPI w systemie KS-OmniPharm (link).

Rys. 1. Wskaźniki efektywności


W rozdziale znajdziemy:

1. KPI PREMIUM, Obrót netto/brutto, marża

2. KPI PREMIUM, Zapas magazynowy w dniach (wg wartości, wg ilości)

3. KPI PREMIUM, Struktura czasu magazynowania

4. KPI PREMIUM, Dostępność towarów

5. KPI PREMIUM, Brakujący poziom dostępności towarów

6. KPI PREMIUM, Dostępność towarów, zapas magazynowy w dniach

7. KPI PREMIUM, Dostępność towarów, towary zalegające

8. KPI PREMIUM, Zakupy, Sprzedaż

9. KPI PREMIUM, Zapas magazynowy, średni termin płatności