2.5. Rekomendacje w aptece

Parent Previous Next


Rekomendacja zostaje wprowadzona do apteki w sposób automatyczny (pracownicy apteki nie muszą wykonywać żadnych dodatkowych czynności). W systemie aptecznym nie ma możliwości ręcznego wyłączenia przesłanej z KS-OmniPharm rekomendacji. Można ją dezaktywować tylko z poziomu systemu KS-OmniPharm. W zależności od tego, jak ustawimy w KS-OmniPharm, rekomendacja może zadziałać zarówno podczas sprzedaży jak i zamawiania praz przyjmowania towaru na magazyn.


Jak rekomendacja zadziała w aptece?



1. Po zapisaniu w KS-OmniPharm, rekomendacja wysyłana jest do wybranych aptek. W aptece rekomendacja odebrana zostanie przez zainstalowaną aplikację dostępową (instrukcja).

2. Gdy rekomendacja zostanie prawidłowo pobrana przez aptekę, w systemie KS-OmniPharm status zmieni się na poprawny - .

3. W aptece wskazany towar będzie wyróżniany w zależności od ustawionego w systemie KS-OmniPharm miejsca rekomendacji:


Rys. 1. Rekomendacja z poziomu modułu sprzedaży


Po wybraniu do sprzedaży takiego towaru z rekomendacją, widoczny będzie opis rekomendacji (Rys.2):


Rys. 2. Opis rekomendacji w module sprzedaży



Rys. 3. Towar rekomendowany, wyróżnienie na liście braków, moduł APW12



Rys. 4. Towar rekomendowany, wyróżnienie podczas wprowadzania na magazyn, APW13


W systemie KS-OmniPharm miejsce rekomendowania produktów można wskazać w kreatorze z poziomu zakładki 1. Parametry, pole Rekomenduj produkty:


Rys. 5. Kreator rekomendacji, zakładka "1. Parametry"