Aby ręcznie dodać ofertę należy z poziomu modułu Oferty wybrać przycisk Dodaj i wskazać z listy odpowiedniego dostawcę. W celu wyszukania odpowiedniej pozycji warto skorzystać z dostępnych opcji filtrowania, widocznych po wybraniu przycisku Pokaż filtry. Dzięki temu można wyszukać dostawcę np. po nazwie (rys. poniżej).
Rys. 1. Wybór dostawcy od którego zostanie pobrana oferta
W kolejnym oknie użytkownik będzie mógł określić czy dodaje ofertę indywidualną (oferta indywidualna zawiera rabat dostawcy dla konkretnej apteki):
Rys. 2. Możliwość określenia czy dodawana pozycja jest ofertą indywidualną
Nowo utworzona oferta zostanie dodana do listy. Należy ją odszukać i edytować (w tym celu należy kliknąć w menu podręczne przy dostawcy i wybrać Edytuj):
Rys. 3. Edycja oferty
Dokument zostanie wyświetlony w trybie edycji. Pozycje oferty można dodać ręcznie za pomocą przycisku Dodaj pozycje lub wczytać z pliku CSV (aby poprawnie przesłać zawartość oferty z pliku należy go wcześniej odpowiednio przygotować arkusz kalkulacyjny, wymagania widoczne są po kliknięciu na przycisk Import, rys. poniżej).
Rys. 4. Ręczna edycja oferty