Z poziomu ustawień ofert dostawców dostępne są dwie opcje:

Rys. 1. Ustawienia ofert dostawców
- Punkt sprzedaży w imieniu którego będzie pobierana oferta – opcja umożliwia wskazanie punktu sprzedaży, w imieniu którego oferta będzie pobierana (co jest konieczne w przypadku pobierania ofert z EWD).
- Automatyczna synchronizacja ofert o godzinie – włączenie opcji powoduje uruchomienie automatycznej aktualizacji ofert dostawców o godzinie wskazanej przez użytkownika (godzinę należy wprowadzić w polu edycyjnym przy opcji). Funkcja zadziała tylko dla dostawców, dla których prawidłowo skonfigurowano połączenie KS-EWD oraz zaznaczono opcję Uwzględniaj dostawcę przy aktualizacji ofert (karta dostawcy, zakładka Inne). Po zaznaczeniu opcji, należy wprowadzić godzinę, o której ma następować aktualizacja i zapisać zmiany za pomocą przycisku Zapisz. Po zapisaniu zmian oferty będą aktualizowane codziennie o wskazanej przez użytkownika godzinie. Liczba dostawców z włączoną synchronizacją jest widoczna przy opcji (przykład na rys. powyżej - dla 29 dostawców włączono synchronizację). Ewentualna zmiana godziny synchronizacji zostanie uwzględniona w tym samym dniu pod warunkiem, że aktualizacja jeszcze nie została w tym dniu wykonana oraz wprowadzenie zmiany nastąpiło przed pełną godziną, w której synchronizacja ma zostać wykonana. Harmonogram weryfikuje ustawienia automatycznej aktualizacji ofert o każdej pełnej godzinie. Szczegóły w rozdziale Aktualizacja ofert.
Po każdej zmianie ustawień należy pamiętać o zapisaniu zmian za pomocą przycisku Zapisz.