10.3. Jak łatwo utworzyć reklamacje?

Parent Previous Next

Poniżej znajduje się krótki opis, w jaki sposób stworzyć nową reklamację.


UWAGA! Przed przystąpieniem do pracy z reklamacjami w systemie KS-OmniPharm należy upewnić się, że spełnione zostały wymagania oraz skonfigurować ustawienia dotyczące zwrotów (Ustawienia).


Jak dodać nową reklamację?



1. Aby utworzyć reklamację, należy wybrać z poziomu głównego okna systemu KS-OmniPharm: Zarządzanie dostawami > Zarządzanie reklamacjami > Nowa.

2. Następnie można od razu wskazać reklamowany towar lub pominąć jego wybór.

3. Następnie wyświetlony zostanie kreator reklamacji. Po lewej stronie okna należy odszukać odpowiednią fakturę i kliknąć .

4. W kolejnym kroku wskazujemy reklamowane towary. Pola, które należy skonfigurować / uzupełnić przy każdej reklamowanej pozycji:

5. Następnie klikamy Zatwierdź. Dla każdej wskazanej faktury zostanie utworzona osobna reklamacja.

6. Aby zapisać utworzone reklamacje (bez publikacji) wybieramy Zapisz. Można także przekazać je do realizacji aptece, wybierając Opublikuj.

7. Zmiany stanu reklamacji są odzwierciedlane w kolumnie Status.

8. Status realizacji danej reklamacji po stronie KS-AOW można obserwować w kolumnie Status oraz po rozwinięciu reklamacji do poziomu szczegółów (klikając w ikonę ). Obsługa reklamacji w systemie KS-AOW odbywa się w module APW13 Zakupy > Reklamacje. Farmaceuta ma możliwość filtrowania reklamacji wysterowanych z poziomu centrali do apteki według numeru zamówienia

(KS-AOW > APW13 Zakupy > Reklamacje > [F6] Filtrowanie reklamacji > Nr zam. centr. zawiera). Szczegóły w Podręczniku użytkownika KS-AOW (zakładka O systemie).