Moduł Reklamacje służy do zarządzania wszystkimi reklamacjami w sieci oraz wspomaga kontrolowanie stanów magazynowych, co może mieć bezpośrednie przełożenie na wygenerowanie oszczędności. Funkcjonalność pozwala na centralne definiowanie reklamacji oraz kontrolowanie całego procesu realizacji.
Możliwości wynikające z korzystania z modułu:
- odgórne zlecanie reklamacji (w tym zwrotów) – zarządzający siecią może definiować reklamacje, klikając przycisk Nowa (dostępny na stronie głównej),
- sprawowanie kontroli nad całym procesem realizacji – w kolumnie Status można sprawdzić na jakim etapie realizacji znajduje się dana reklamacja,
- nadzorowanie wszystkich reklamacji w całej sieci, również tych wygenerowanych z poziomu apteki – w kolumnie Typ można sprawdzić źródło pochodzenia danej reklamacji,
- odblokowanie środków finansowych – możliwość szybkiego dokonania reklamacji, jeżeli dostawca nie wywiązał się z umowy,
- kontrolowanie wartości utworzonych reklamacji – wartość danej reklamacji jest widoczna w kolumnie Wartość,
- weryfikacja wygenerowanych oszczędności – w oknie Raport reklamacji można sprawdzić m.in. sumę wartości uznanych reklamacji,
- szansa na błyskawiczne wyłonienie sytuacji niepożądanych – wszystkie reklamacje, które wymagają szczególnej uwagi użytkownika są odpowiednio wyróżnione ikonami:
,
,
- dostęp do wszystkich niezbędnych informacji umożliwiających podjęcie dalszych działań – każda reklamacja jest dokładnie opisana, dzięki czemu w razie ewentualnych problemów zarządzający siecią może skontaktować się z odpowiednią apteką (kolumna Apteka) oraz wskazać konkretny dokument, na podstawie którego utworzono daną reklamację (kolumna Nr faktury),
- wyłonienie aptek, które nie realizują zleceń reklamacji – w oknie Raport reklamacji > kolumna Odrzucone,
- wyłonienie dostawców "problematycznych" – w oknie Raport reklamacji > zakładka Wg dostawcy > kolumna Nieuznane.
W rozdziale Zarządzanie reklamacjami znajdziemy: