Moduł Reklamacje służy do zarządzania wszystkimi reklamacjami w sieci oraz wspomaga kontrolowanie stanów magazynowych, co może mieć bezpośrednie przełożenie na wygenerowanie oszczędności. Funkcjonalność pozwala na centralne definiowanie reklamacji oraz kontrolowanie całego procesu realizacji. 


Możliwości wynikające z korzystania z modułu:

  • odgórne zlecanie reklamacji (w tym zwrotów) – zarządzający siecią może definiować reklamacje, klikając przycisk Nowa (dostępny na stronie głównej),
  • sprawowanie kontroli nad całym procesem realizacji – w kolumnie Status można sprawdzić na jakim etapie realizacji znajduje się dana reklamacja,
  • nadzorowanie wszystkich reklamacji w całej sieci, również tych wygenerowanych z poziomu apteki  – w kolumnie Typ można sprawdzić źródło pochodzenia danej reklamacji,
  • odblokowanie środków finansowych – możliwość szybkiego dokonania reklamacji, jeżeli dostawca nie wywiązał się z umowy,
  • kontrolowanie wartości utworzonych reklamacji – wartość danej reklamacji jest widoczna w kolumnie Wartość,
  • weryfikacja wygenerowanych oszczędności – w oknie Raport reklamacji można sprawdzić m.in. sumę wartości uznanych reklamacji, 
  • szansa na błyskawiczne wyłonienie sytuacji niepożądanych – wszystkie reklamacje, które wymagają szczególnej uwagi użytkownika są odpowiednio wyróżnione ikonami: ,
  • dostęp do wszystkich niezbędnych informacji umożliwiających podjęcie dalszych działań – każda reklamacja jest dokładnie opisana, dzięki czemu w razie ewentualnych problemów zarządzający siecią może skontaktować się z odpowiednią apteką (kolumna Apteka) oraz wskazać konkretny dokument, na podstawie którego utworzono daną reklamację (kolumna Nr faktury),
  • wyłonienie aptek, które nie realizują zleceń reklamacji – w oknie Raport reklamacji > kolumna Odrzucone,
  • wyłonienie dostawców "problematycznych" – w oknie Raport reklamacji > zakładka Wg dostawcy > kolumna Nieuznane


W rozdziale Zarządzanie reklamacjami znajdziemy: