11.5.9. Zapotrzebowania z aptek

Parent Previous Next

Podczas definiowania zamówienia zarządzający siecią może uwzględniać zapotrzebowania z aptek, czyli dodatkowe potrzeby punktów sprzedaży w zakresie zakupu towarów. Aby zapotrzebowania z apteki wysyłane były do systemu KS-OmniPharm, należy w systemie KS-AOW odpowiednio skonfigurować opcję APW12.1.51. Przekazanie zamówienia do centrali: wybór systemu centralnego > KS-OmniPharm (APW41 Admin > Opcje modułów). 


Rys. 1. Wskazanie centrali, do której będą przekazywane zamówienia z apteki


Aby uwzględnić zapotrzebowania podczas tworzenia propozycji zamówienia w systemie KS-OmniPharm, wystarczy zaznaczyć pole Zapotrzebowania z aptek z poziomu kreatora zamówienia (Zamówienia > Nowe):


Rys. 2. Uwzględnienie zapotrzebowań z aptek podczas wyliczania ilości do zakupu


Zaznaczenie opcji skutkuje uwzględnianiem w zamówieniu ewentualnych zapotrzebowań z aptek z ostatnich 2 dni (ustawienie domyślne, ilość dni można zmienić w ustawieniach, szczegóły). Jeżeli w danym zamówieniu występują towary, które zostały zgłoszone jako zapotrzebowanie z aptek, to ilość do zamówienia dla takich pozycji zostanie zwiększona o ilość wynikającą z zapotrzebowania dla danej apteki. Towary, które zostały zgłoszone w zapotrzebowaniu, lecz niewystępujące w zamówieniu, nie zostaną dodane do zamówienia.


Zapotrzebowania otrzymane z aptek są widoczne w systemie KS-OmniPham z poziomu okna Zamówienia z aptek (rys. 3), po zaznaczeniu filtra Zapotrzebowania z aptek (rys. 4).



Rys. 3. Zamówienia z aptek


Rys. 4. Zapotrzebowania z aptek


Każdą pozycję na liście można rozwinąć do poziomu szczegółów, gdzie można m.in. sprawdzić czy dane produkty zostały dołączone do zamówienia, np.


Rys. 5. Szczegóły zapotrzebowania


Dodatkowe informacje:


Rys. 6. Możliwość ukrycia wybranych kolumn



Rys. 7. Dostępne filtry



Rys. 8. Wysyłanie zamówienia do centrali z poziomu systemu KS-AOW