1.1. Kontrola komunikacji z punktami sprzedaży

Parent Previous Next

Z poziomu KS-OmniPharm można kontrolować działanie aplikacji dostępowej we wszystkich aptekach w sieci. Dzięki temu w jednym miejscu można łatwo sprawdzić, czy wszystkie apteki mają poprawnie działającą usługę (Jak rozpocząć pracę z KS-OmniPharm?). Po wybraniu w menu głównym modułu Zarządzanie aptekami -> Manager sieci aptek wyświetlona zostanie lista aptek wraz z informacjami diagnostycznymi:


Rys. 1. Lista aptek z informacjami diagnostycznymi



Rys. 2. Błąd w działaniu aktualizatora i usługi iRap


Rys. 3. System operacyjny nie spełnia minimalnych wymagań




Punkty sprzedaży można filtrować według wszystkich kolumn po wybraniu przycisku Pokaż filtry (Filtrowanie). Za pomocą przycisku Eksport można wyeksportować listę punktów sprzedaży (wraz z pozostałymi kolumnami) do pliku.

Istnieje możliwość zmiany nazwy punktu sprzedaży poprzez kliknięcie na nazwę apteki. Po wpisaniu nowej nazwy, należy potwierdzić zmiany:


Rys. 3. Zmiana nazwy apteki


W przypadku korzystania z mieszanego sposobu zarządzania siecią można zmieniać rodzaj sterowania procesami w aptece, czy po BLOZ czy po kodzie CKT (jeżeli użytkownik ma nadane uprawnienie do korzystania z opcji PSP_STPRPZmień tryb pracy kartoteki).


Aby zmienić tryb pracy kartoteki, należy zaznaczyć punkty sprzedaży, w których użytkownik chce zmienić tryb pracy kartoteki, a następnie wybrać Zmień tryb pracy kartoteki. Wyświetlone zostanie okno, w którym należy wybrać jedną z opcji:


Rys. 4. Zmiana trybu pracy kartoteki