Jak rozpocząć pracę z modułem Kontrola realizacji zamówień?



  • Usługa „Kontrola realizacji zamówień” – usługa wymagana do rozpoczęcia korzystania z modułu Kontrola realizacji zamówień. Aktywację usługi można zgłosić z poziomu systemu KS-OmniPharm: Administracja systemu > Zarządzanie aptekami i usługami w sieci > Aktywacja usług. Kontrola Realizacji Zamówień jest dostępna w wersji testowej do końca 2023 roku.

UWAGA! Do precyzyjnego przedstawienia aktualnego stanu realizacji zamówień wymagane jest, aby w aptekach każdy dokument zakupu został powiązany z odpowiednim zamówieniem. Aby powiązać fakturę z zamówieniem w systemie KS-AOW, należy z poziomu jej edycji (APW13 > [F12] Przegląd poprawki > po odnalezieniu właściwej faktury należy ją edytować wybierając [F3] Dokument) wybrać przycisk [CtrlF6] Zamów. Następnie należy wskazać właściwe zamówienie: [F2] Przypisz zam. > dla całego dokumentu lub dla bieżącej pozycji (drugą opcję należy wybrać np. gdy na fakturze jest kilka pozycji do różnych zamówień). Po wyszukaniu właściwego zamówienia należy potwierdzić wybór przyciskiem [Ent] Wybierz.

Usługi opcjonalne:

  • Usługa „Zamówienia” – posiadanie aktywnej usługi jest opcjonalne, pozwala na definiowanie zamówień z poziomu KS-OmniPharm oraz uwzględnianie ich w procesie kontroli realizacji zamówień (Zamówienia).
  • Usługa „Zarządzanie reklamacjami” – posiadanie aktywnej usługi jest opcjonalne, pozwala na generowanie reklamacji m.in. z poziomu Kontroli realizacji zamówień (Reklamacje).