Aby zgłosić aptekę, która ma zostać usunięta z programu KS-OmniPharm, należy wybrać: Administracja systemu > Zarządzanie aptekami i usługami w sieci > Usunięcie apteki z sieci. Po wybraniu opcji wyświetlone zostanie okno:
Rys. 1. Usunięcie apteki z sieci
Najpierw należy wskazać punkt sprzedaży do usunięcia z sieci, w tym celu należy kliknąć Wybierz (rys. 1). Po wybraniu opcji wyświetlone zostanie okno wyboru punktów sprzedaży:
Rys. 2. Selektor punktów sprzedaży
W oknie należy wskazać aptekę, która ma zostać usunięta z sieci, klikając Wybierz. Listę aptek można filtrować według wszystkich kolumn (po kliknięciu przycisku Pokaż filtry) oraz według grup aptek i firm powiązanych z punktem sprzedaży. Po wskazaniu apteki wyświetlony zostanie formularz zgłoszenia usunięcia apteki z sieci. Dane dotyczące punktu sprzedaży uzupełniane są automatycznie, użytkownik powinien uzupełnić adres e-mail do kontaktu oraz zaakceptować warunki regulaminu.
Rys. 3. Formularz zgłoszenia usunięcia apteki z sieci
Po wysłaniu formularza, aby potwierdzić usunięcie apteki z sieci, należy wybrać przycisk Tak w wyświetlonym oknie:
Rys. 4. Komunikat
Następnie pojawi się komunikat, informujący o przyjęciu zgłoszenia. Apteka zostanie usunięta z programu KS-OmniPharm w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych. Potwierdzenie usunięcia zostanie wysłane na adres mailowy podany w formularzu. Status realizacji zgłoszenia można sprawdzić z poziomu okna Stan zgłoszeń.