Użytkownik systemu KS-OmniPharm może zgłosić potrzebę aktywacji wybranej usługi dla swojej sieci. W tym celu należy z poziomu modułu Administracja systemu > Zarządzanie aptekami i usługami w sieci wybrać opcję Aktywacja usług (opcja jest dostępna również z poziomu okna Przegląd usług). Następnie wyświetlone zostanie zgłoszenie aktywacji. W górnej części okna widoczna będzie lista usług, które można włączyć (klikając w nazwę danej usługi można wyświetlić instrukcję związaną z daną częścią systemu). Należy zaznaczyć pola wyboru przy wybranych opcjach i uzupełnić formularz zgłoszenia (imię, nazwisko, adres e-mail). Na koniec należy zapoznać się z regulaminem i wysłać zgłoszenie za pomocą przycisku Wyślij.
Rys. 1. Formularz zgłoszenia aktywacji usług dla sieci
Z tego poziomu użytkownik może również zlecić włączenie/wyłączenie przekazywania danych analitycznych z punktów sprzedaży:
Rys. 2. Możliwość włączenia/wyłączenia przekazywania danych oraz określenia ilości miesięcy historycznych danych sprzedażowych do przesłania