Użytkownik systemu KS-OmniPharm może zgłosić potrzebę modyfikacji wybranej usługi dla swojej sieci. W tym celu należy z poziomu modułu Administracja systemu > Zarządzanie aptekami i usługami w sieci wybrać opcję Modyfikacja usług. Następnie wyświetlone zostanie zgłoszenie modyfikacji. W górnej części okna widoczna będzie lista usług, które można włączyć/wyłączyć. Należy zaznaczyć pola wyboru przy wybranych opcjach i uzupełnić formularz zgłoszenia (imię, nazwisko, adres e-mail). Na koniec należy zapoznać się z regulaminem i wysłać zgłoszenie za pomocą przycisku Wyślij.
Rys. 1. Formularz modyfikacji usług
Dostępne opcje:
Rys. 2. Możliwość określenia liczby miesięcy, z których dane z aptek mają być przesyłane
Rys. 3. Możliwość włączania/wyłączenia przekazywania danych analitycznych
Rys. 4. Opcja umożliwiająca zgłoszenie usunięcia z bazy danych analitycznych