1.8.1.2. Ustawienia w KS-OmniPharm

Parent Previous Next


Aby system KS-OmniPharm mógł działać w trybie integracji z systemem KS-ZSA, konieczne jest wykonanie pewnych działań w systemie KS-OmniPharm (szczegóły poniżej) oraz zainstalowanie aplikacji dostępowej dla KS-ZSA (instrukcja), którą można pobrać ze strony https://www.ks-omnipharm.pl/pliki/.

UWAGA!  Ważne jest także, aby zainstalować aplikację dostępową dla KS-ZSA (instrukcja).


Jak ustawić w KS-OmniPharm tryb integracji z KS-ZSA?



1. Należy wybrać opcję Zarządzanie kartotekami > Zarządzaj towarami > Import CKT z KS-ZSA:


Rys.1 Import CKT z KS-ZSA


UWAGA! Aby móc wykonać import CKT z KS-ZSA, konieczne jest posiadanie odpowiednich uprawnień CKT_IMP.


2. Pojawi się informacja o braku zarejestrowanego systemu KS-ZSA. Należy potwierdzić rejestrację, po czym wyświetlony zostanie formularz rejestracji KS-ZSA w systemie KS-OmniPharm. Pola, które należy uzupełnić to: identyfikator Kamsoft KS-ZSA i adres e-mail. Następnie należy kliknąć Wyślij i formularz rejestracji zostanie przesłany do firmy KAMSOFT S.A.

3. Użytkownik otrzyma zwrotną wiadomość e-mail z potwierdzeniem rejestracji systemu KS-ZSA w KS-OmniPharm.

4. Po odebraniu potwierdzenia rejestracji można wykonać import CKT z ZSA: Towary > Utwórz kartotekę > Import CKT z ZSA.

5. Następnie należy przesłać centralną kartotekę do aptek. W tym celu należy wybrać z poziomu modułu Towary > Wyślij do pkt. sprzedaży:


Rys. 2. Wysłanie CKT do punktów sprzedaży


Opis synchronizacji grup towarowych w rozwiązaniach KS-ZSA oraz KS-OmniPharm znajduje się w Synchronizacja grup towarowych.