5.1.2. Uprawnienia

Parent Previous Next

Przed rozpoczęciem pracy ze wskaźnikami KPI, należy nadać odpowiednie uprawnienia użytkownikom, którzy mają posiadać dostęp do raportów KPI. Prawo dostępu można nadać do:

Konfiguracja uprawnień jest możliwa z poziomu modułu Administracja systemu (Użytkownicy > Role / Prawa, rys. poniżej) oraz bezpośrednio z poziomu modułu KPI (okno główne modułu KPI jest dostępne dla użytkowników z uprawnieniem KPI_MAIN).


Rys. 1. Moduł Administracja systemu, z poziomu którego można nadać uprawnienia użytkownikom


Aby wyświetlić uprawnienia z poziomu modułu KPI, kliknij w ikonę (ikona jest widoczna z poziomu każdego raportu i wykresu KPI, rys. 2), a następnie przejdź do zakładki oznaczonej ikoną (rys. 3).


Rys. 2. Ustawienia (moduł KPI)


Rys. 3. Ustawienia > zakładka "Uprawnienia"


W górnej części zakładki znajduje się informacja, gdzie można nadać uprawnienia do wskaźników i raportów dla poszczególnych użytkowników (niebieskim kolorem wyróżnione są linki, dzięki którym można przejść bezpośrednio do danego modułu). W dolnej części zakładki zarządzający siecią może przeglądać i edytować uprawnienia użytkowników do przeglądania danych poszczególnych grup aptek.



Rys. 4. Lista użytkowników w podziale na zakres uprawnień


Z poziomu zakładki zarządzający siecią może sprawdzić jakie prawa dostępu posiada dany użytkownik lub kto posiada uprawnienia do przeglądania danych z wybranej grupy aptek. W tym celu należy wybrać przycisk i wybrać z rozwijanej listy (grupa punktów sprzedaży lub użytkownik) pożądany filtr, np.:


Rys. 5. Zweryfikowanie jakie uprawnienia posiada dany użytkownik (przykład)


Powiązane tematy: