Przed rozpoczęciem pracy ze wskaźnikami KPI, należy nadać odpowiednie uprawnienia użytkownikom, którzy mają posiadać dostęp do raportów KPI. Prawo dostępu można nadać do:
Konfiguracja uprawnień jest możliwa z poziomu modułu Administracja systemu (Użytkownicy > Role / Prawa, rys. poniżej) oraz bezpośrednio z poziomu modułu KPI (okno główne modułu KPI jest dostępne dla użytkowników z uprawnieniem KPI_MAIN).
Rys. 1. Moduł Administracja systemu, z poziomu którego można nadać uprawnienia użytkownikom
Aby wyświetlić uprawnienia z poziomu modułu KPI, kliknij w ikonę (ikona jest widoczna z poziomu każdego raportu i wykresu KPI, rys. 2), a następnie przejdź do zakładki oznaczonej ikoną
(rys. 3).
Rys. 2. Ustawienia (moduł KPI)
Rys. 3. Ustawienia > zakładka "Uprawnienia"
W górnej części zakładki znajduje się informacja, gdzie można nadać uprawnienia do wskaźników i raportów dla poszczególnych użytkowników (niebieskim kolorem wyróżnione są linki, dzięki którym można przejść bezpośrednio do danego modułu). W dolnej części zakładki zarządzający siecią może przeglądać i edytować uprawnienia użytkowników do przeglądania danych poszczególnych grup aptek.
Rys. 4. Lista użytkowników w podziale na zakres uprawnień
Z poziomu zakładki zarządzający siecią może sprawdzić jakie prawa dostępu posiada dany użytkownik lub kto posiada uprawnienia do przeglądania danych z wybranej grupy aptek. W tym celu należy wybrać przycisk i wybrać z rozwijanej listy (grupa punktów sprzedaży lub użytkownik) pożądany filtr, np.:
Rys. 5. Zweryfikowanie jakie uprawnienia posiada dany użytkownik (przykład)
Powiązane tematy: