3.5. Import dostawców z apteki

Parent Previous Next

Kartotekę dostawców można utworzyć na podstawie lokalnych kartotek z aptek. W tym celu należy skorzystać z funkcjonalności Import z aptek (moduł Dostawcy):


Rys. 1. Import z apteki


Po wybraniu opcji wyświetlone zostanie okno, w którym należy zdefiniować kryteria, na podstawie których kartoteka zostanie utworzona.


Rys. 2. Import dostawców z apteki


Kolejność działań:


1. Wskazanie apteki źródłowej – zalecane jest wybranie apteki, w której kartoteka dostawców jest najbardziej uporządkowana (należy kliknąć Wybierz i wskazać punkt sprzedaży).


UWAGA! Należy pamiętać, że po utworzeniu kartoteki dostawców zawsze można ją uzupełnić poprzez import z pozostałych aptek.


2. Należy określić sposób budowania centralnej kartoteki dostawców, zaznaczając jedno z trzech pól do wyboru (po skierowania kursora na ikonę można zobaczyć dodatkowy opis opcji):


UWAGA! Ukryte karty lokalne dostawców nie zostaną uwzględnione w procesie importu.


3. Następnie należy wybrać przycisk Importuj dostawców. Zlecenie zostanie wysłane, proces może potrwać od kilku do kilkudziesięciu minut.

4. Gdy import zostanie zakończony, system wyświetli powiadomienie (powiadomienia):


Rys. 3. Powiadomienie o wykonaniu importu


5. Karty dostawców zostaną dodane do kartoteki centralnej. W ten sposób można uzupełnić kartotekę centralną dostawców o karty z innych aptek.