3. Zarządzanie dostawcami
Zarządzanie dostawcami w KS-OmniPharm umożliwia utrzymywanie jednolitej Centralnej Kartoteki Dostawców we wszystkich aptekach w sieci. Narzędzie wspomaga rozwój kartoteki i jej zmiany przy zachowaniu spójności. Baza dostawców w systemie KS-OmniPharm stanowi Centralną Kartotekę Dostawców wykorzystywaną w aptekach należących do sieci. Funkcjonalność jest dostępna z poziomu modułu Zarządzanie kartotekami > Zarządzaj dostawcami.
UWAGA! Korzystanie z funkcjonalności jest możliwe w trybie pracy z bazą dostawców: centralnym i mieszanym: 41.Admin > 1.Opcje modułów > APW22- Kartoteki > 4. Kartoteki centralne > 3.Tryb pracy z bazą dostawców > Kartoteki centralne lub Mieszany.
W rozdziale Zarządzaj centralną bazą dostawców można znaleźć:
- Strona dostawców
- Jak dodać nowego dostawcę?
- Karta dostawcy
- Ustawienia maski aktualizacji kart dostawców
- Aktualizacja kart dostawców
- Generowanie powiązań z kartoteką lokalną
- Jak utworzyć kartotekę dostawców na podstawie lokalnych karotek z aptek?
- Integracja z KS-ZSA
- Grupy VAT