5.6.2. Przykład 2. Promowanie n najtańszych/najdroższych towarów określonych w warunkach

Parent Previous Next

Dotychczas w warunkach sprzedaży wiązanej (podczas promowania towarów warunkowych) istniała możliwość promowania pojedynczego towaru (najtańszego lub najdroższego) lub wszystkich sprzedanych. Istniejące opcje rozszerzono o dwie dodatkowe:

Opcje pozwalają na udzielenie rabatu na więcej niż jeden najtańszy/najdroższy towar warunkowy, w zależności od tego ile razy spełniono warunek sprzedaży (konieczne jest uzupełnienie krotności dla towarów warunkowych!). W sytuacji, gdy w aptece ilość sprzedanego towaru promocyjnego jest niewystarczająca do realizacji promocji wynikającej ze spełnienia warunków zdefiniowanych w sprzedaży wiązanej, rabatowany jest kolejny towar z listy sprzedanych towarów warunkowych (najtańszych lub najdroższych) – do wyczerpania warunków promocji (szczegóły poniżej, przykład 4).


Rys. 1. Promowanie towarów warunkowych


Rys. 2. Promowanie n najdroższych


UWAGA! Aby zastosowanie wielokrotnej promocji było możliwe, należy uzupełnić krotność, dla każdego towaru warunkowego (zakładka Warunki, przycisk Określ krotność).


Przykład zastosowania sprzedaży wiązanej o następujących założeniach:


Rys. 3. Przykład ustawienia opcji sprzedaży wiązanej z poziomu kreatora


Rys. 4. Przykład ustawienia opcji sprzedaży wiązanej z poziomu kreatora


Dla opisania niniejszego przykładu, należy przyjąć założenie, że lista towarów warunkowych zawiera następujące pozycje:


Przykładowe scenariusze realizacji sprzedaży wiązanej: