5. Zarządzaj sprzedażą wiązaną
Sprzedaż wiązana umożliwia określanie produktów, które mają stanowić uzupełnienie sprzedaży innych towarów. Za pomocą usługi sprzedaży wiązanej możemy definiować terapie komplementarne, jak również określać promocje w zależności od tego, jaki koszyk towarów zakupi pacjent.
W rozdziale Sprzedaż wiązana znajdziemy:
- Jak rozpocząć pracę ze sprzedażą wiązaną?
- Jak łatwo dodać nową sprzedaż wiązaną?
- Strona sprzedaży wiązanej
- Dodanie terapii komplementarnej (przykład)
- Dodanie sprzedaży wiązanej (przykład)
- Dodanie sprzedaży wiązanej - promowanie towarów warunkowych
UWAGA!
- Centralne procesy biznesowe wysłane do aptek z systemu KS-OmniPharm nie uwzględniają mnożników.
- Zalecane jest, aby nie wykorzystywać tych samych towarów w różnych sprzedażach wiązanych. Z poziomu ustawień można włączyć opcję, której działanie polega na sprawdzaniu czy towary wskazane w definiowanej akcji biznesowej, występują już w innych aktywnych sprzedażach wiązanych (Polityka cenowa > Sprzedaż wiązana > Ustawienia > Sprawdzaj wykorzystanie towarów w innych aktywnych sprzedażach wiązanych podczas tworzenia).
- Użytkownik może włączyć oznaczanie potencjalnych towarów promocyjnych w aptekach. Wówczas na liście towarów (w module APW11) takie produkty oznaczane będą ikoną
. Szczegóły w rozdziale Potencjalne towary promocyjne.