1. Zarządzanie strategiami cenowymi
Opcja zarządzaj strategiami cenowymi umożliwia kształtowanie promocyjnych cen sprzedaży produktów w skali całej sieci aptek lub wybranych aptek. Zarządzanie strategiami cenowymi opiera się na definiowaniu warunków (założeń), jakie muszą być spełnione, aby cena sprzedaży wybranego towaru w punkcie sprzedaży była taka, jaka została określona w KS-OmniPharm. Spełnienie warunków (założeń) będzie uaktywniać akcję (efekt), którą może być zmiana ceny produktu (zwykle jej obniżenie). Na podstawie danych z aptek, będzie można dokonać analizy skuteczności takiej strategii cenowej.
W rozdziale Zarządzanie strategiami cenowymi znajdziemy:
- Jak rozpocząć pracę ze strategiami cenowymi (promocjami)?
- Strona strategii cenowych
- Jak łatwo dodać nową strategię cenową?
- Dodanie nowej strategii cenowej (przykład)
- Dodanie nowej strategii cenowej + cennik (przykład)
- Akcje na strategiach cenowych
- Nowa strategia cenowa na podstawie wybranej
- Publikowanie strategii cenowej
- Przedłużanie strategii cenowej
- Zakończenie strategii cenowej
- Kategorie pacjentów
- Filtrowanie
- Statystyki
- Wysyłanie strategii cenowej do aptek
- Strategie cenowe (promocje) w aptece
- Zastosowanie strategii cenowej w aptekach
UWAGA! Centralne procesy biznesowe wysłane do aptek z systemu KS-OmniPharm nie uwzględniają mnożników.